вівторок, 19 квітня 2016 р.

Внутрішній світ




   Мабуть Вам доводилось досить часто чути вираз на кшталт : « Розкрити внутрішній світ людини». Або ж запитання представників преси: « Як Вам вдається так гарно розкривати внутрішній світ в ваших портретах?». Або щось в тому дусі. Чесно кажучи, я того не коли не намагався робити. Тобто розкрити чийсь внутрішній світ. Нехай цим явищем займаються інші, бо з огляду на кількість використання вище згаданого словосполучення в арт світі, та навколишньому просторі, цим є кому займатися, і є кому цим цікавитись. Як на мене, то це марна справа. Бо внутрішній світ людини це не що інше як її надбання що вона їх накопичує на протязі свого життя. Оцінює, переоцінює, тобто це будь які рухи, дії: фізичні, думки, духовні, погляди, тощо. Та їх оцінка, осмислення чи переосмислення. Внутрішній світ так само змінний як і той в якому ми з Вами живемо. Людина впродовж життя намагається дати йому раду, та навести лад. А ту прийшов пан світлописець, і раз, натиснувши на кнопку затвору фотокамери розкрив Ваш внутрішній світ. Нісенітниця. Тому, так, з огляду на свої переконання, я шановне панство, не займаюсь, і ніколи не намагався займатись розкриттям, чи то відкриттям будь якого внутрішнього світу, за винятком хіба що свого. Розкрити внутрішній світ людини в одному портреті, це те саме що стверджувати, ніби ви розкрили всю красу світла в одній світлині. Або ж всю красу землі, в одному пейзажі. Тоді виникає питання а що ж мене цікавить під час зйомки, які саме я переслідую цілі, що хочу показати своїми світлинами, і взагалі навіщо мені це все? Цим обов'язково поділюсь трохи пізніше, але повірте мені просто на слово, займайтесь будь чим під час зйомки портрету, тільки не намагайтесь розкрити те чого зробити не можливо. Просто не можливо, така вже природа цього явище. Краще спробуйте винайти вічний двигун. Впевнений, що в цих намаганням Ви досягнете більшого, а ніж в розкритті, чи то відкритті внутрішніх людських світів.
Олексій Колобов

2016 р.